Fucking Åmål, Jägarna och Ett Födelsedagsbarn

Dagen började vid halv 9.
Börjde skolan 11.35 vilket var sköööönt :p

Hade mattelektion och fick tillbaka mitt matteprov där jag fick alla rätt :p
Jag hamnar i gruppen med snabbast tempo och mest självständighet nu :)

Till lunch blev det pannkakor och glass, smaskens :D

Efter lunch var det MAS - lektion, vilket står för: Mediekommunikation, Arbetssätt och Lärande och Svenska lektion.

Vi kollade på Fucking Åmål och lite av Jägarna och analyserade filmerna.

Efter skolan åkte jag till stan och gjorde världens fynd av en topp från indiska för endast 40 kr.
Sedan var det hem till Eva och Leif för middag, gött gött :p

Och jag ska helt klart avsluta mitt inlägg med det bästa:

GRATTIS ÄLSKADE KUSINEN EMMA PÅ 18 ÅRS-DAGEN!! <3




'Gläd dig med mig - det är så ledsamt att glädja sig ensam.'

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis jag :D men hemsk bild...

2008-08-24 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0