Hon kommer med Solsken

Hahah, idag var jag med Jessi, vi beställde biljetter till en fotbollsmatch och sen köpte vi glass och lite choklad.
När vi kom tillbaka från affären lyssnade vi lite på musik och satt på balkongen.
Vi snackade gamla minnen och hur vi har skämt ut oss tillsammans, bla genom att dansa till låten: Hon kommer med Solsken av Östen med Resten och så lyssnade vi på den och sjöng med och bara garvade när vi mindes rörelser och texten.
Idag har jag och Jörgen haft en lång diskussion om hur ett samhälle ska se ut, för att det är vad jag har fått i läxa, det är verkligen riktigt komplicerat. :/ men det är också viktiga saker att diskutera.
Jag har också planerat med Moa att kanske kolla på bio imorgon, det vore kul. :)
På kvällen ska jag Moa och Martina gå och se The Hives (<3<3<3<3) live på grönan. Yaaay!!!



'Rode into town on the back of what looked like a dead donkey'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0