Journalistik

Okej, så idag hade jag min första introduktion till karaktärsämnena, det började med Journalistik.
Vi fick i uppgift att skriva en artikel om Estonia, det var rätt kul och det rullade på för mig så kommer läraren och ställer sig bakom mig och läser vad jag har skrivit och jag fastnar och kan inte skriva vidare för jag hatar när människor ska läsa vad jag skriver medans jag skriver.
Han tyckte inte om min ingress som jag förövrigt var jättenöjd med så jag fick göra om ingressen och då blev jag inte alls lika nöjd, men jag hoppas att han blev det. :/

Nu ska jag städa mitt rum, vilket jag hade bestämt att jag skulle börja göra klockan 16.00 så nu ligger jag lite efter i schemat, damn, men jag hinner nog lite iaf.

Ikväll är det första mötet där vi ska planera hur vi ska välkomna de små som blir seniorer och när vi säger välkomna så menar vi hur vi ska kunna jävlas med dem. :P

På onsdag ska jag träffa Martina (<3) och hon ska hjälpa mig att hitta en speciell skjortklänning som typ inte finns, men tyst säg inget till henne. :p

Aja nu måste jag börja städa så jag blir lar nångång :p


'Andas bör man, annars dör man' - Ja den här gången hade jag ingen bra fantasi. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0