MG 1B

Jaha, så idag var första dagen i skolan.
Pirrigt som faan var det imorse när man satt på bussen.

I cafeterian träffade jag Disa och Sandra Rusth ( från gotland + stavning?)

Vi hamnade i olika klasser alla tre.
I min klass är vi för tillfället 29 st. :S Ganska många men det börjar jag bli van vid nu, 29 st i haga och i lyckeby var vi typ 29 st :/

Jag och en tjej vid namn Emma började prata med varandra ganska snabbt och vi kommer nog komma ganska bra överrens tillsammans, även en tjej vid namn Amina joinade oss när vi gick ut och ner till vattnet på lunchrasten.
Mitt problem är bara att Emma inte gillar och Amina aldrig har provat Sushi. Jag får få dem att gilla det eller hitta lite annat folk som gillar det, för 5 min gångtid från skolan ligger ett sushiplace som jag ska besöka flera gånger. :p (A)

Imorgon börjar jag 11.15 med min första mattelektion, spännade, jag ska också ta ett skåp. Och då menar jag verkligen ta, för man blir inte tilldelad ett skåp utan man ska bara ta ett som är ledigt :S
Lite wierd, men ja ja. :p

Bye for so long!


'Har du en god idé, förverkliga den innan den förbleknar.'

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som en br första dag och vilket otroligt vackert namn en av dina kompisar hade ;P (Emma dvs)

2008-08-19 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0