The Herman

Idag ska jag baka klart kakan Herman xD
Sedan ska jag träffa min kusin Emma!! :D

Imorgon ska jag träffa Jessi :D
Nån dag ska jag och Sandra gå på en promenad eller ta en fika eller liknande.
En annan dag ska jag träffa Moa.
En dag/kväll ska jag tvätta och nån dag ska jag packa inför lägret.

Lördag ska jag fira min morfar <3
Söndag åker jag på läger.

Vad sägs om detta, fullt upp eller vad? :p

Hade gärna hunnit träffa fler människor innan jag åker, men tiden räcker kanske inte till den här gången. :(

Så vad har jag gjort sedan sist. Hmm.

Jag åkte till Martina och träffade Mio och Isak. Vi badade i poolen och sen kom Moa och vi spelade Monopol. :P
På kvällen åkte jag och Jessi och tog ett kvällsdopp, det var inte så kallt som jag trodde faktiskt :p
Onsdagen gick till att Jessi och jag åkte till Norrbybadet och solade och badade, nice :D
Torsdagen träffade jag Eve och vi drog in till stan och fikade och strosade runt lite. Då träffade vi hennes kompis Sabina (skön tjej förresten) och nån kille som Eve känner via Bdb.
På fredagen åkte jag och min pappa för att fixa med mitt bankkort och fixa ett Id-kort, jag fick åka lastbil !! :D Vilket jag älskar!! :D :D

Lördagen spenderades inne i stan för att kolla in Prideparaden.
Söndagen spenderades i farsta och på öb och maxi men utan några fynd för min del. :(

Igår åkte jag till Martina och träffade Elle, vi spelade monopol, käkade glass och kollade på film och sen var det scoutmöte. :p

Inte så dumt va? :p


' - I saw an old woman in the mirror today. I didn't even recognize her.

 - Who was it? '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0