Good food and a good tomorrow

Den här dagen har inte varit så händelserik så jag berättar om morgondagens planer istället.

Först ska jag till Martina som nu också har hand om Mio :D
Vi ska förmodligen bada i en pool också, och jag ska inte glömma lock/våg/plattången eller bra gå-skor. ;p

Sedan ska jag tillbaka hem och äta middag och kanske ta ett kvällsdopp med Jessi :D

Det blir mitt första kvällsdopp i år då. :P

// "Nemo"


'What we've got here is failure to communicate.
Some men you just can't reach...
So, you get what we had here last week,
Which is the way he wants it !
Well, he gets it !
N' I don't like it any more than you men.
Look at your young men fighting
Look at your women crying
Look at your young men dying
The way they've always done before '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0