Gymnasiemässan once again

Så, som sagt var jag på g-mässan i torsdags.
Till en början var det lite segt, men sedan kom man igång.

"Konversation" med en kille på G-mässan:
Jag: - Är du intresserad av media?
Han: - Va?
Jag: - Är du intresserad av media?
Han: - ICA.
Jag: - Va?
Han: - ICA.
Jag: - Du är inte intresserad av media?
Han: - ICA!!!
Jag: - Okeeej...  * Tänker 'Konstig människa' *

När jag står där och försöker värva folk ser jag en människa jag känner igen som står vid Jensen och försöker värva folk.
Först är jag inte säker på om det är han eller inte, men jag inser att det är min gamla klasskompis Jacob från lågstadiet.
Han hade verkligen förändrats sedan Valborg i år bara.
Det var rätt så kul.
Sen träffade jag flera 93:or som jag känner också så det var lite skojsigt. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, vilken konstigt människa!

2008-11-17 @ 15:57:25
URL: http://mispemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0