Helgen

Min helg började med att jag åkte in till stan för att fotas av Martina.
Det gick bra, var kanske lite pinsamt när man satt på en trappa vid gamla stan och folk kollade.
Några människor tog även kort på mig, någon busvisslade och en annan skrek papparazzi.
Lite annourlunda kanske. :p
Jag har sett några av bilderna och jag tycker att de blev väldigt bra, så cred till Martina för hennes jobb. :P

Min fredag fortsatte med att jag åkte till några släktingar och åt middag och skulle vara social och trevlig, även fast att jag var trött men med det gick bra och det var väldigt trevligt. :p

Lördagen fortsätter i ungefär samma anda när jag åkte till en annan släkting för att fira 70-års"födelsedagsbarnet".
Jag räknade att det var ungefär 10 barn och ungefär 50 vuxna, då de vuxna bara är en gissning :p
Men det var god mat och trevliga människor. :p

Söndagen fortsätter med att jag ska på kårfejd med scouterna, alltså ut i skogen med Disa och en lute kille på typ 8 år och tävla, vandra i skogen i typ 3 timmar. :p
Men det var kul och sen åt jag lite godis (A)

När jag kom hem tittade vi på tre filmer: From Beijing with Love, No Country for Old Men och Bad Company.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0