Martina´s

Som jag berättade så skulle jag sova över hos Martina, det var väldigt trevligt.
Vi åt kreolsk gryta, eller Martinas kreolska gryta :p
Sen åt vi chips och godis, som vanligt (:P) och så gjorde Martina glassdrinkar till oss, som inte gick att dricka genom sugrör för det skulle vara krossade mars, snicker och liknande i och bitarna fastnade i sugröret. Men det var otroligt gott och vi hade väldigt kul. :P
Vi gjorde annat bus också och av "säkerhetsskäl" skriver jag inte ut dem. :p (A)

Vi spelade tjejspel och hade jättekul och sen vid halv 4 var vi så otroligt trötta så vi gick och la oss och sov.
Vi fick inte sova så länge för att Mio väckte oss vid åtta tiden och vi behövde gå på promenad med hundarna i regnet.
Sen fixade Martina mitt hår och sminkade mig, sen var det dags att åka hem :p


'These memories are playing like a film without sound'

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, säkerhetskäl ja :D



... jag kom på så här lagom ie fterhand att jag glömde överraskningen ^^

2008-09-10 @ 18:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0