Minne & Sinne

Vi fick skriva en typ uppsats om minnen och sinnen idag.
Till varje sinne skulle man ha ett sinne.
Som syn hade jag när Anton gick in i lyktstolpen, som hörsel tog jag musiken till Pirates of the Caribbean, som smak tog jag saltlakritschokladen som jag och min kusin åt på chokladfestivalen förra året, som lukt tog jag scouttält (ni som har sovit i tält förstår nog varför :p ) och som känsel tog jag när jag ramlade med cykeln för något/några år sen :p

Nu ska jag skriva klart min sammanfattning till föreläsningen jag var på i måndags och sen ska jag åka och handla.



'Det här e sagan om
Coolaste katten i det långa landet falukorv'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ärligt, men fan bryr sig?

2008-09-13 @ 22:09:30
Postat av: Emma

WOHO; lakritschokladen :D:D:D

Och jag bryr mig!!

2008-09-15 @ 20:07:17
Postat av: Sandra

Hahah det där med Anton var faktiskt iiinte med mening xD

2008-09-21 @ 22:08:41
URL: http://sandraheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0