"Mm, Sushi.. Mm Sushi.."

Hade min första mattelektion idag.
Jag lovar att läraren bara tänker på mat, hon ville att alla skulle säga vad man hette och vad ens favoriträtt var.
När hon kommer till mig så säger jag:
- "Jag heter Ida och jag gillar också sushi." För snubben innan mig hade också sagt sushi.
Läraren kollar på sitt papper och sen frågar hon vad sa du och jag som trodde vad det var för maträtt säger sushi igen.
Sen förstår jag att hon menade mitt namn för tjejen som sitter brevid läraren pekar på pappret och jag säger Ida igen. Läraren säger bara, ja juste så var det ja.
Vi pratade lite om det efter och vi lovar att det hon tänkte var "Mm, Sushi.. Mm, Sushi.. Va gott med sushi"

Jag hade en rast på 80 minuter, det ska jag tydligen ha varje torsdag. *Suck*
Så jag och Victor, Peter, Simon, Amina och Carro satt i caféet ett tag och käkade lunch sen skulle alla förutom jag och Victor ha lunch så då satt vi där och snackade lite och sen skulle vi plugga lite engelska men sen pallade han inte plugga mer så han gick. Snacka om att jag kände mig dissad då :p
Så min kusin fick ringa mig så snackade vi ett tag.

På eftermiddagen hade jag samhälle A kurs i 2 timmar, det var dock intressant ämne - Brott och Straff :)

Imorgon slipper jag ha idrott för att jag är förkyld (Yaay!)
Så jag ska åka lite tidigare från skolan (nästan 3 timmar tidigare)
och då åker jag till Hundlekis :D
Sen ska jag och Martina ha hand om Mio över natten när jag ska sova hos henne :D YAAAAY!! :D:D



' Hey little world! you know what you're getting
Oh please little world, It's kicking your head in'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0