70/30

Ojoj, jag har plockat plommon, vinbär och äpplen. Min mormor ska koka saft på nästan allt, själv sparade jag 1,8 kilo plommon och 1,8 kilo äpplen också.
Plommonen frös jag in igår och äpplena ska jag göra äppelmos av, får se när.
Jag känner mig så duktig. :p
Det vart en halv papperskasse med plommon och en halv med äpplen och ca 4 liter vinbär.

I lördags var jag på kräftskiva, gott, gott, gott. :D

Idag har jag haft svenska och nu har jag två timmars håltimma i väntan på att jag ska ha en timmas spanska och sen ska jag åka raka vägen ner till svartbäcken för att planera invigningshajken.
Min middag kommer bestå av en sallad som jag har köpt i skolan, en avocado, mums och nudlar.
Det kommer serveras i svartbäcken vi 18-tiden och jag har inte ätit sedan 9-tiden, men jag har en frukt som jag kan äta innan middagen, jag klarar mig nog. :)

Ja jusste, jag måste bara påpeka att min mormors kattungar är SÖTAST! :D

Nu måste jag återgå till mitt och Maddes manus som måste vara klart idag på typ 5 sidor och vi har skrivit typ.. ehh.. 1 och en halv. :p



Kommentarer
Postat av: Manda

Ouuh!! Var det svarta vinbär? =D Hur kan du få en så fin blogg? Är det en hemsida eller?? =)

2009-09-01 @ 20:03:23
URL: http://pandamandas.blogg.se/
Postat av: Nemo

Nej, jag fixar den själv när jag har tråkigt. :p

2009-09-03 @ 09:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0