Chokladmousse måste vara underskattat

Idag åkte jag till skolan för att låna en kamera, efter det bar det av in till stan för att filma när jag åkte i rulltrappor. Jag var klar efter ungefär 20 minuter, jag letade efter min topp som jag vill ha från vero moda men jag hittade den inte, kollade snabbt på vinterskor.
Vid tolvtiden begav jag mig vidare för att möta upp Jörgen, Lina och Leif för att äta lunch.
Jag åt revbensspjäll, det är så underbart gott!
Har du tänkt på det?
Även fast att det är kladdigt och man ser ut som en 3åring när man har ätit upp så måste det vara bland det bästa som finns!
Till efterrätt åt jag chokladmousse, det måste helt enkelt vara underskattat.
Det var så underbart gott, det smälte låångsamt i munnen.
Det hela toppades med en massa skratt (ja jag fick världens skrattanfall!).

Nu är jag tillbaka i skolan och ska strax ha spanska lektion innan det bär av hem för att äta middag och vidare till scouterna.

Kram

Kommentarer
Postat av: MALIN

REVENSSPJÄLL DET BÄSTA SOM FININNNNNS"!!!

2009-12-08 @ 12:19:49
URL: http://HTTP://CHIMAKA.BLOGG.SE
Postat av: Ida

JA! Jag skulle kunna äta det varje dag för att det är så gott! :D

2009-12-08 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0