Jakten fortsätter

Dagen har hittills varit helt okej, jag började klockan 8 med engelska och efter det hade jag håltimma ett antal timmar, då roade jag mig med att fixa min kära kusin Emmas blogg, jag är nog inte riktigt klar än, det kanske är lite enkel design. Jag ska se vad hon tycker också.

Nu har jag pof (projekt och företagande för dig som inte vet vad pof står för.) och vi ska slutföra vårat projekt med att starta ett företag som säljer toapapper med budskap på.

Efter skolan ska jag åka in till stan och fortsätta min jakt efter toppen jag vill ha och sedan ska jag på bio och se förhandsvisningen av Sin Nombre, en film som jag inte vet vad den handlar om, men det var gratis och det tackar jag alltid ja till.

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Bloggen är jättefin! :D <3

2009-12-08 @ 15:59:40
URL: http://mispemma.blogg.se/
Postat av: Martina

hur lyckas du alltid få massa gratisbio ? :O

2009-12-08 @ 21:29:27
Postat av: Ida

Jag lyckas få gratis bio genom olika saker men nu var det genom att jag är medlem i club metro.

2009-12-09 @ 12:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0