Lucia

Känner inte att det är lucia idag, inte att det snart är jul, inte att det är vinter och jag känner defenitivt att jag inte hinner sitta här länge inte med min långa lista över vad som måste göras innan julavslutningen och jul.


Reminder för mig själv:
Spanska projektet
Natur
Engelskan
Pof
Matte
Text till medie
spanska
Texter från spanska låtar
Skriva klart sista delen i rapporten
Redigera bilder till portfolio
Skriva klart texten till Chili
Grafisk Design
Skicka bilder till Crimson
Leta APU-plats
Höra hur det blir med fotografen
Skicka önskelista
Skicka sms med mitt nummer
Baka kaka till Afrikamötet
Plocka fram egna bilder till Afrika mötet
Baka julgodis
Fixa julklappar
Lista ut en dag till firande med syskon
Maila en massa människor
Skriva CV
Skriva personligt brev
Köpa julost
Kolla igenom broschyrer från SACO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0