Noix de coco beurre corporel

Ja så står det på burken bredvid mig, den som är så underbar. <3
Vet du vad det betyder? Alltså: Noix de coco beurre corporel.
Det vet jag, för det står även på engelska, men jag tycker att det är mer mystiskt och intressant så här.

Idag var det förmodligen sista gången jag firade jul i år.
Jag fick ännu ett presentkort, på Make Up Store den här gången, bidrag till min blivande kamera och en kalender för 2010. Jag klagar inte allt det kommer komma väl till användning! :D

Jag vet inte hur många plagg jag provade idag, kanske ett 30-tal?
Och jag kom hem med ett. Lyckat va?
Egentligen både ja och nej eftersom jag inte hittade allt som jag ville ha men samtidigt sparade jag ju pengar också eftersom jag bara köpte en sak som dessutom var nedsatt! :D

Imorgon tänkte jag ta en dag för städning, eller snarare röjning i mitt rum och onsdag ska jag åka med kära Alex till sickla för att spendera lite till!

Jag har även insett att jag måste släcka lampan tidigare, så här kan vi inte ha det, att jag sitter uppe halva nätterna, inte när jag har saker att göra på dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0