Tjalalalalalaaaaa

Okej, vart ska jag börja? :D

Min första del av helgen var riktigt bra :)
Jag sov över hos martina och hon sminkade mig och fotade mig tre gånger. :D
Vi åt god mat och god efterrätt även om det var sent ;)
Vi tittade på Systrar i Jeans 2, det var söt, men den var inte från andra boken, kanske lite men det mesta var från den fjärde boken.
När jag skulle åka hem frågade de om jag ville vara med och bowla, och jag som älskar att bowla tänkte att det kan vara lite kul så det slutade med att jag följde med och bowlade också. :D

Söndagen var jag jättetrött och orkade ingenting.

Nu sitter jag och har 3D, jag ska texturera en tärning och fixa med min bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0