Tjo-la-hopp

Sitter och ska ha 3D, orkar egentligen inte göra det här, det är svårt och när man tycker att man har lyckats så kommer läraren och tar bort typ allt man har gjort :/

Jag gick upp klockan 7 imorse och tränade i 1 timma, nu så här efter är det skönt även om det inte var det förut ;P

Jag ska även ägna en tanke till min kära kusin Emma som är i London och just nu har sin första arbetsdag:
Hoppas allt går bra!

Ikväll ska jag vara ledare på miniormötet som vanligt och de ska få lära sig om eld :P
Sedan har jag även några saker till seniorerna ikväll, men jag ska hålla det hemligt ett tag till ifall någon liten senior tittar in här innan mötet ikväll :P

Jag måste faktiskt säga att jag tycker att min bil börjar bli snyggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0