2008



                                   


1. Reser till USA, Pottstown och New York
2. Klassresa till Prag
3. Skolavslutningen
4. Jobbar på hunddagis
5. Åker till turkiet
6. Spenderar tid ute till sjöss
7 - 12. BOOMERANG!
13. Börjar på MediaGymnasiet
14. Min kusin Emma fyller 18
15. Går på Bajenmatch med Martina, Jessi, Gabbe och Oscar
16. Går på chokladmässan med Martina och Emma
17. Jag fotas i stan av Martina
18 - 23. Fotar i fotostudion, tema 80-tal med Sandra

Detta är ju dock bara ytterst lite av vad som har hänt i år, men ska jag ha med allt blir jag aldrig klar :P


Kommentarer
Postat av: Martina

Riiktigt snygga bilder där på slutet :D men, var inte Jessi med på bajen matchen också ? :D

2009-01-12 @ 23:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0