Min helg :)

Fredag: Maddes student :D
Lördag: Redigera bilder
Söndag: Redigera bilder

Fredag:

Madde sprang ut klockan 11 och hon var hur söt som helst!
Jag stod där med min kamera och allt jag hörde var sång och klick, klick, klick från kameran.
Hon hälsade på alla och sen bar det av bort till flaket och ungefär en halvtimma senare åkte de iväg.
Vi tog oss till Haninge C för att köpa blommor, present, mat och dricka.
Sen fick vi springa till bussen som kom när vi gick ut genom dörrarna från centrum.
På bussen mötte jag Jessica, snacka om att det var ett tag senare och jag måste träffa henne i sommar!
Kovacs tappade ut sina flaskor men fortsatte prata (var man där försår man det roliga i scenariot).
När vi kom hem till Madde kom hon också hem, vi skulle egentligen varit där innan henne oops. :p
Hemma hos Madde gjorde vi oss iordning, hjälpte till att gör iordning lite hos dem och sen tittade vi på tv, Madde somnade och sov nästan 2 timmar, Kovacs sov nog ungefär en timma och Jenny en halvtimma medan jag och Danne var vakna och tittade på Vänner och lite annat.
Vid 4 tiden kom alla gästerna det var nog ungefär 30 pers och vi fick god mat och efterrätt, jag fick cider över mig tack vare Jenny. :p
Senare kom Lillan förbi och även Manne.

Lördag:

Här sitter jag och redigerar bilder, jag har precis tagit bort alla de värsta bilderna och från början var de nästan 900 bilder och nu är det 454 bilder kvar från den ena kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0