Röd

Igår var jag och Isak ute i solen i 2 timmar, smart som jag var hade jag inte tagit någon solkräm så idag är jag röd.
Det var ju självklart typ ännu bättre väder idag då och jag satt ett tag utanför hundlekis med Anna och pratade efter att Isak hade fått klorna klippta, självklart bränner jag mig ännu mera så nu är jag rööd.

Imorgon ska jag til tandhygienisten eftersom de var så duktiga att de bokade in mig på två olika tider hos handläkaren och tandhy. (orkar inte skriva det komplicerade ordet någe mer :P)

Skulle lägga in bilderna från 50års festen idag tänkte jag, men det gick inte men i denna skrivande stund börjar jag fundera på om de ligger i den bärbara datan istället som inte kommer hem förrns ikväll, hm.

Ska försöka brusreducera lite fler bilder nu.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0