Målning pågår!

Igår så skyndade jag mig iväg från skolan in till slussen för att träffa min kära kusse Emma!
Vi gick på bio och när vi var på väg till biosalongen så gick vi förbi en skolklass som gick typ i 3an eller där i kring.
Emma sa att hon hoppades att de inte skulle se samma film som oss.
Vi gick in i biosalongen och satte oss, det var typ 3 pers där inne.
Efter ett tag väller det in barn i biosalongen.
Klassen skulle se samma film som oss!
Rosa Pantern 2.

Efter bion kollade vi lite på skor, gick hem till Emma och jag fick se lite av vad hon hade hittat i London, vi snackade och sedan kollade vi på Sex and the city. :D

Jag åkte hem för att packa och sen bar det av till scoutlokalen, men först var det ett stopp vi Pizzerian/Pasterian och käka middag, för min del blev det en sjukt god lasange.

Vi åkte till lokalen och började lasta ner resten av sakerna och sedan dammsuga och skura golv, tillsist la vi papper på golvet och tejpade alla listerna och liknande.

Nu har vi precis målat första grundlagret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0