Hur blir det egentligen?

Jag kommer inte ihåg vad det var som jag och Madde pratade om för man blir så hjärntvättad av våra håltimmar och så minns man ingenting efteråt, men tur är väl det!
Men jag började i alla fall fundera på hur man räknar.

Det börjar ju:
Enkel, Dubbel, Trippel... men sen då? Är det:
Kvadrippel, Femdrippel, Sexdrippel, Sjudrippel, Åttrippel, Nidrippel och Tidrippel

Eller vad blir det?
Om det är någon som har svaret på mjin fråga får den gärna berätta för mig! :D

Jag tänkte berätta om min helg, men en del av helgen lämnar jag till ett enskilt inlägg för att det är så speciellt.

I fredags skulle jag ha gått på fotomässan men Mikaela (Krya på dig! <3) men hon var och är sjuk, kanske svinis, så då blev det ingen fotomässa. Istället sitter jag kvar i skolan i 4 timmar och pluggar och chattar med Shadrack från Obonyo Foundation (tacka vet jag Facebook), det var trevligt.

När jag väl var hemma kom jag på att jag behövde införskaffa hårspray och lite annat kul inför Martinas fest.
När jag än en gång var hemma igen bar det av ner till tvättstugan med mamma och efter tvättandet pluggade jag spanska.

Lördagen bar det av till Leif (min extra farfar, men som jag ser som min farfar.) för att fira 6 st barn, söta som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0