Lördagens roligheter

Ja, igår, lördag.
Jag skrev äntligen klart min rapport om resan, det var inte lätt ska du veta.
Efter det sista skrivandet, som faktiskt inte var mycket gav jag mig in till stan för att träffa min kära syster.
Vi gick och gick och gick tills vi stannade vid ett fik för ett glas te och ett glas vaniljlatte, gott. :D
Sedan fick jag skynda mig hem, tog fel tunnelbana, jättebra där Ida, jättebra.
Kom till gullmars, var tomt överallt, förutom kön till min buss, självklart, den sträckte sig till trappan.
Kom inte med första bussen, suprise! Men den andra.
Väl hemma fixade jag lite innan jag gav mig av till Västerhaninge för filmkväll med Madde, Ankan och hennes pojkvän (Daniel tror jag han hette).
Såg en vampyrs bekännelser och Terminator 2 sedan åkte vi vidare till Vega Baren eftersom Ankans pojkvän inte har ätit där någon gång, konstiga typ.
Efter att de tryckt i sig en varsin 45 grammare, eller ja inte tryckt, vart det en liten bilfärd hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0