Mango mango mango mango

Jag sitter och väntar på att det som jag tror är fläskfile ska tina, det ligger i ett vattenbad.
Jag är hungrig och kan nu svälja utan att det gör ont! :D

Idag SKA jag plugga matte, spanska och naturkunskap, jag MÅSTE göra det.

Så hur gick det med symaskinen igår?
Jo vi började med att bråka, det var nog mitt fel, efter att ha hittat problemet och löst det tillsammans kunde jag sy in två toppar, min tanke var att jag skulle plugga efter det men det gick inte som jag hade planerat.

Idag ska jag också baka en kaka, en afrikansk kaka som jag har ett recept på, med mango och kokos, mums.

Jag kanske kan gå till skolan imorgon för än så länge har jag inte hostat lika mycket idag som jag har gjort tidigare. Yaay! :D

Nu ska jag checka fläskfilen.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0