Knäppt är vad det är!

Började dagen med spanska och matte.
Träffade kära kussen Emma för att äta lunch tillsammans, sedan var det bara att gå till mässan för att börja göra reklam för Mediagymnasiet.
Stod där från 12:45 till 18:15, nu är jag trött och har ont i benen och fötterna.
Stället kryllade av tokiga människor också, knäppt var det minst sagt. :p

Nu fick jag nyss reda på att min gamla klasskompis från låg och mellanstadiet hade drömt en konstig dröm igår som jag var med i, vi blev jagade i en skog nära där jag bor och sedan förvandlade jag mig till något coolt, hahah, så knäppt det är ibland.

Imorgon ska jag tillbaka till mässan och stå där hela dagen, men den här gången ska jag förbereda mig med en flaska vatten för man blev så torr i hals och mun av att prata med alla. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0