Monsters vs Aliens isglass

Jag är fortfarande sjuk, det gör ännu ondare i bröstkorgen än innan.
För att slippa det försöker jag att inte hosta men då blir det svårare att andas.
Fast när jag hostar är det också svårt att andas.

Började dagen med en glass, Monsters vs Aliens galss, isglass som bara smakar sött och lite saft. Fast det är kanske det som är meningen med isglass?

Har stora visioner om att jag ska plugga idag, men det hade jag ju igår också och det gick inge vidare.

Jaja, nu ska jag bädda ner mig igen och kanske sova lite för då känner jag inte att jag är sjuk, men det är svårt att somna på beställning på dagen.

Vill bara säga att min bror är BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0