Plugga

Jag har slutat för snart 2 timmar sedan.
Jag hade ett matteprov som inte alls gick bra så gissa vad jag ska göra i helgen?
Ja, rätt gissat! Jag ska plugga matte.

Hade spanskalektion, förstod en del, men jag har även fått repetitionsuppgifter inför steg 3 så gissa vad jag ska göra i helgen?
Ja du gissade rätt igen! Va duktig du är!
Jag ska plugga spanska.

Jag ska redigera ALLA bra bilderna från Kenya, så det ska jag också hinna med i helgen hade jag tänkt.

Idag ska jag tvätta och plugga, jag ska kanske köpa ögonskugga för jag behöver det inför imorgon, jag ska plocka fram och förbereda det jag ska ha på mig på Martinas 70/80-tals fest imorgon.
Hannah och Lina kommer så de ska få sina presenter ikväll, imorgon ska vi fira:
Hannah, Lina, Marie, Martin, Caitlin och Teagan och sedan bär det av för att fira Martina.

Då får jag träffa en massa kompisar som jag inte har träffat på länge också!

På söndag hade jag tänkt att jag skulle åka förbi mormor och visa lite bilder från Afrika men det beror lite på hur mycket jag har hunnit plugga också.

Jag måste komma på hur jag ska ha håret och hur jag ska sminka mig ikväll så jag hinner prova det innan festen imorgon.

Nej nu ska jag fortsätta plugga innan jag åker hem för dagen!

(Jag tror inte att jag har haft med ordet plugga så många gånger i ett inlägg tidigare.)

Kommentarer
Postat av: Martina

Sv: Men du är ju skitduktig framför kameran :D

2009-11-13 @ 23:53:37
Postat av: Anna är i USA 09/10

svar: haha lite ;-)

2009-11-14 @ 19:02:30
URL: http://annizhiusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: att du är väldigt bra framför kameran också, alltså du blir bra på bild ^^

2009-11-16 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0