Ska jag och symaskinen äntligen sluta fred?

Efter en viss fundering valde jag att följa Alex exempel och skickade efter ett Club NilsonGroup kort.
Det damp ner i brevlådan idag, för ungefär en halvtimma sedan.
Det var ganska snyggt faktiskt.

Igår vart jag så trött på att inte göra någonting när jag är sjuk, det kan låta skönt att få ligga hemma på soffan nerbäddad och kolla på tv hela dagarna, men tillslut blir man lite rastlös.
Så jag bestämde mig för att börja sy om lite av mina kläder, inga större förändringar, bara sy in de som ha blivit förstora, jag ser det som en förberedelse inför när jag ska sy mina egna kläder från scratch, ja jag har sådana planer. Förmodligen tack vare Project Runway som delvis har roat mig under mina sjuka dagar.

Jag har även förhoppningar om att plugga idag, vi får hålla tummarna, eftersom det blir mer och mer att göra för varje dag som jag är hemma.

Nu ska jag återgå till symaskinen, vi får se hur det går.
Wish me luck!

Kram


Kommentarer
Postat av: MALIN

hahahaha nu har jag också klickat hem ett! nu märker man HUR man får en fetare plånbok...

2009-11-25 @ 19:31:12
URL: http://HTTP://CHIMAKA.BLOGG.SE
Postat av: Nemo

Ja nu har man kommit på det hemliga tricket! :D

2009-11-26 @ 12:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0