Vad vill jag bli, vad vill jag jobba med, hur ska jag göra?

Det är de frågorna som snurrar i mitt huvud just nu.
Jag ville bli fotograf, men jag vet inte längre.
Jag blir inte nöjd med mina bilder, jag har inte suget efter att fota.
Jag har så många andra drömmar om vad jag vill göra så jag skulle behöva lika många liv som jobb jag vill ha.

Jag vill/vill skapa/vill ha:

Hjälpa U-länder att kunna komma framåt i utvecklingen
Egen fotostudio
Vara frilandsfotograf

Eget klädmärke (Miljövänligt, Fairtrade, Bra priser)
Egen parfym (Miljövänligt, Fairtrade, Bra priser)
Eget smyckesmärke (Miljövänligt, Fairtrade, Bra priser)
Eget sminkmärke (Ej djurtestat, naturliga ämnen, miljövänligt, fairtrade, bra priser)
Starta eget hotell
Starta egen restaurang
Starta eget café
Starta egen bar
Egen skokollektion
Egen väskkollektion
Accessoarkollektion
(annat än väskor)

+ Allt ska vara så miljövänligt och fairtrade som möjligt

Det finns mer, men det är vad jag kommer på nu.
Vem har sagt att livet är enkelt?

Kommentarer
Postat av: Malin

jag brukar dela in livet i olika sektioner, du kan göra massor bara du delar upp det någonstans! jag vill verkligen starta något litet mysigt cafe någonstans och bara leva socialt på det, men det kan jag ta när jag blir äldre och upplevt mer, t ex! försök tänkt lite så istället för att ha panik (som du faktiskt inte nämnde.. men ändå!)

2009-11-19 @ 13:26:35
URL: http://HTTP://CHIMAKA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0