2 veckor och 1 dag!!

Ja det är sant, idag är det två veckor och 1 dag kvar, sen är det bye bye kalla Sverige och hi hi varma Kenya!!

Nu sitter jag och har Grafisk Design, jag ska göra ett tidningsomslag, en innehållsförteckning och en artikel.
Men jag ska inte vara med hela lektionen eftersom jag ska på Africaaaa möte sista timman, härligt härligt!

Igår när jag kom hem skulle jag plugga, jag skulle börja läsa alla dessa texter jag inte har läst ännu, så jag började läsa, men tror du att jag fattade vad som stod? Som att något fastnade? Nej självklart inte.
Så jag började läsa min bok istället (Flickan med majblommorna, riktigt bra faktiskt) och då blir jag jättetrött så jag sover en timma istället. Gick upp igen vid halv åtta.

Inatt vaknade jag vid tre tiden, jag vet faktiskt inte varför, men jag vaknade och så somnade jag ju om också förstås. Sen när jag vaknade imorse hörde jag på radion att det har brunnit i ett garage i Haninge, där det finns gas så de har evakuerat stället med extra mått i fall att det smäller, det känns ju tryggt. :/

Jaja, nu ska jag återgå till min tidning. :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0