Kul, kul eller inte..

Jag sitter och har Grafisk, jag är inte alls taggad.
Men när jag kom hit var jag i alla fall någolunda taggad, men nu är jag inte det, inte alls.
Min lärare kollade på vad jag hade gjort och tyckte inte alls om det, nu sitter jag och gör om allting, och jag vet inte hur jag ska göra.
Jag har ingen inspiration alls.

Förövrigt ska jag, Mikaela och Gabriel prata med våran webblärare idag eftersom han var intresserad av att hjälpa till och fixa i ordning bloggen till Kenya.
När jag kommer hem idag måste jag plugga.

Imorgon ska jag gå på 2 Kenya möten, träffa min fotolärare för några tips inför helgen och sen ska jag plugga.

I helgen ska jag fota och servera på en 60-årsfest och så är det ledardag, jag måste börja plocka fram vad jag ska packa med till Kenya och gissa vad jag mer ska göra, jo såklart, du gissade rätt, PLUGGA. Kul va?

Ah, juste på fredag ska jag på chokladfestivalen också, jag måste kolla upp hur mycket det kostar också.

*Suck* Jag vill bara sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0