Pressen, choklad, film, skola, plugg, städ

Jaaa, jag blir trött av att bara tänka på det..

Idag har jag ringt till olika tidningar igen, och de har ringt upp mig.
Jag har varit med och filmat en film i över 2 timmar och nu väntar jag på att den ska läggas in på datan vilket tar typ en EVIGHET!
Jag skulle gå på chokladfestivalen men jag tror att jag skippar det eftersom jag måste åka och hämta ögonskugga hos min kusin, jag måste plugga och så måste jag städa mitt rum. (Tvätta skulle jag också behöva göra *SUCK*)

På spanskan hade jag ett jättekonstigt glosförhör och så gick han igenom hur vi ska plugga nästa gång.

Nu måste jag gå för att min buss går snart, men jag är lite lagom stressad, men som gabbe säger:
Ta det lugnt, det är inget att stressa över.

(Jag minns dock inte om det var så han sa det ordagrant men det var samma innebörd i alla fall.)

Hej hej

PS: Jag åker om 1 vecka och 5 timmar!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0