24 dagar kvar

Ja det är faktiskt inte mer, tills jag åker till KENYA!!

Scoutmötet i måndags var lugnt, bestämde hur loggan ska se ut och texten, blir nog bra :)
Jag avanmälde mig från Ting och kruthornet, känner att jag inte orkar just nu, vill vila upp mig innan jag åker till Kenya.
Men jag kommer ju självklart vara lite ledsen över att jag missar Ting och krut, det är ju så kul och mysigt! :D

Min rygg är nog något bättre nu, tror jag...

Jag chattade med Ivan från Uganda igår, lite trevligt.
Jag insåg sen att jag ska åka till hans grannland, hm.
Han undrade om jag kommer åka till Uganda någon gång i framtiden, ja kanske det, vore intressant faktiskt.

Idag måste jag plugga, plugga som bara den, jag ligger efter med 4 texter från Anderslektioner och sen måste jag plugga matte.

På torsdag hoppas jag att jag kan gå lite tidigare från lektionen (därför måste jag vara klar med texterna) så jag kan fika med min kära syster i forum innan jag ska tillbaka till skolan för att gå på ett möte om Kenya-resan! :D

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0