Foto :D

Idag har jag fotat min kära kusin Emma, vi var på Kvarnängen och det var underbart väder förutom att det var kallt och blåste till och från vilket inte direkt var till vår fördel då hon skulle blåsa an massa såpbubblor.
Hur kan man glömma att det är så kul och fashinerande med såpbubblor? :O
Efter fotograferingen åkte vi över till mummu och hennes kattungar, de var lika tokiga som vanligt. :p

Jag har dessutom blivit typ besatt av Mafia Wars på fejan :/ inte så bra kanske...

Imorgon ska jag förhoppningsvis klara av att:

* Träna
* Plugga matte, mediekommunikation och spanska
* Städa rummet
* Vattna blommorna
* Slänga skräp
* Packa inför hajken
* Baka inför scoutmötet

Puh, jag vet inte om jag kommer orka allt det, men jag måste ju.

Funderar på att fixa om bloggen lite, jag får se om jag orkar. :)


Oj, jag glömde nästan att tala om att om en månad är jag i Kenya! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0