Måndag, Tisdag, Onsdag...

Jaha, har jag något kul att berätta?
Jag vet faktiskt inte. :p

Min måndag var nästan, men bara nästan som alla andra måndagar.
Jag hade svenska och skulle mest läsa en text, som vanligt..
Jag hade håltimma, som vanligt, men den här håltimman var  jag inte själv och pluggade utan nu hade jag trevligt sällskap med madde och amina, det sitter aldrig fel :p
Vi satt och pratade om nästan, men bara nästan allt mellan himmel och jord.

Efter det hade jag spanskalektion, som vanligt.
När jag hade käkat middag, var det iväg på scoutmöte, som vanligt.
Men den här gången hade jag sällskap av C-G och Manne på bussen. :)
Scoutmötet blev att vi skulle vara med på kårstämman, det var en massa prat om sånt jag inte riktigt förstår, och papper, papper papper i högar, i högar, det var mycket papper om jag inte var tydlig nog.
Kvällen avslutades med en halv omgång av finns i sjön och tältvikning.


Tisdagen började på cityakuten, inte som en vanlig tisdag med andra ord. :p
Jag tog min sista Hepatit A och B spruta (Twinrix), nu har jag livslångt skydd.
När jag kom tillbaka till skolan var det en halvtimma kvar på mattelektionen så det var lika bra att vara med, men jag fattade nog inte riktigt.. (Nån som förstår sig på linjers lutning och grafer?)

Onsdag, det är idag.
Jag missade bussen, hm..
Har haft betygssnack med min lärare i Grafisk, betyget är så typiskt mig.. :/

Nu ska jag fortsätta med min tidning som jag tack vare Sandra nu har ett bättre namn på ! :D
Tack Sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0