Randig tröja, byxor och kinamat

Igår träffade jag min kära syster Sanna. :D
Vi gick på stan och jag letade efter en randig stickad tröja som det visade sig sen att den bara finns i större storlekar, inte kul. :/
Jag letade också efter ett par byxor som jag kan ha i Kenya, men jag hittade inga, självklart, för jag letar efter ett par som går till knäna men det finns ju inga sånna i affärerna längre.
Vi mötte brorsan också, men inte så länge eftersom han jobbade, som vanligt.
Så skulle vi fika eller äta något mellanmål, men självklart blev det inte så heller, suck!
Men jag fick kinamat och efterrätt istället, på söder, med familj och släkt :D

NU måste jag göra mig i ordning för att hinna till skolan, jag har redan suttit här för länge. :/ inte bra!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0