Tralalalalaaaa

Jaha, vad ska man göra nu då?
Det är 50 minuter kvar på min håltimma.
Jag har gjort klart ena uppgiften i grafisk och har en kvar, men jag vet inte hur jag ska göra så jag tror att jag gör den sen när jag kan fråga min lärare om hjälp.

Jag har matte om 50 minuter, i en timma. Det är inte värt att vänta i över 3 timmar på en lektion som är 1 timma, det är det faktiskt inte. :(

I helgen är det min sista lediga helg innan det kommer 3 helger på raken som jag är upptagen. (förut var det 5 på rad, men det ändrades.)

Jag ska fota emma på söndag, jag behöver ballonger och hittar jag inga balloonger får jag hitta på något annat, men jag vet inte vad, hmm...
Jag kanske ska be henne ha med sig nån kompis också, det blir mer berättande då.

Jaha, ja jag får väl sitta här och trala sista tiden...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0