Utan fika i väntan

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli fyra, då ska jag på ett möte om resan till Kenya (!!!!!).
Under tiden skulle jag kolla upp vad postnågonting teorier handlar om, men det blir ju lite svårt eftersom jag har glömt bort vad det heter.
Bra va?! :p

Jag skulle kunna läsa en av alla dessa texter som vi har fått, men jag orkar faktiskt inte just nu.

Jag skulle ha träffat syrran idag för en fika i forum, men hon är sjuk så jag ska träffa henne på söndag istället! :D
Jag är glad så länge jag får träffa henne eftersom det var så länge sedan. :)

Jag såg även att John-John som har varit m in scoutledare ställde upp i idol, han är sjukt bra! :D
John Donaldson heter han, om ni nu skulle vilja kolla (eller bara veta), men jag har inte sett hans auditions än för att typ ingen data kan spela upp dem. :(

Datorerna i skolan laggar med jämna mellanrum och det är lite lagom frustrerande. :/

Jag ska inte gå på ting i helgen :( måste vila upp mig, jag är helt slut och har ont i ryggen.

Men men, nu ska jag försöka avsluta det här inlägget med något positivt, hmm..



JAG ÅKER TILL KENYA OM 23 DAGAR!!!

(Jag vet att jag tjatar men i alla fall! :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0