100 000

Det du!
Kan du gissa varför min rubrik är 100 000!?
Vill du veta varför det står 100 000?
Jo det är nämligen så många steg som jag har gått på en vecka!
Jag har gått ca 10 mil på en vecka, det tycker jag är ganska bra eller vad säger du? :)

Förövrigt så har jag hunnit med en del idag, jag har sytt in och upp mina jeans med hjälp av mamma, smörjt in min skinnjacka som var i stort behov av en liten treatment.
Jag har pysslat och gjort lite fler smycken, varit på en promenad över en timma och pluggat lite körkortsteori, jag tycker att jag har varit duktig idag! :D

Kram


Kommentarer
Postat av: Manda

Du får köra mig sen när du får körkort!! =D

Fin bild!!! =D

2010-04-19 @ 21:06:00
URL: http://pandamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0