Snart lov!

Jag sitter fortfarande kvar i skolan nu och jag kommer vara kvar ett tag till, jag bara hoppas att jag inte blir inlåst för klockan är 17:45 nu.
dagen blev längre än vad jag hade trott att den skulle bli.
Jag började dagen med en soft spanskalektion och sedan började jag pyssla med maddes bilder från studion.
Efter nån timma dyker Magnus och Raphael upp och det var jättekul att få träffa Raphael igen!
Vi pratade om projektarbetet som jag planerar tillsammans med Mikaela, Disa och Tone och han tyckte att det lät som en superbra idé! Yaaay!! :D
Vi pratade om annat också och sen käkade vi lunch och när vi kom tillbaka fortsatte jag jobba med mina bilder men nu var det bilderna på manne som gällde istället.
Och här sitter jag än, jag har hållt på med mina bilder (dock lite till och från) sedan halv 10 imorse. PUH!
Jag väntar bara på att alla bilderna ska konverteras från RAW till PSD så att jag kan jobba med dem hemma under lovet. Det tar en stund eftersom det är närmare 200 bilder.

Efter att ha träffat Raphael och pratat om utbytet osv så vill jag bara åka tillbaka, blir sentimental.

Snart är det bara sista mappen kvar med ungefär 44 bilder! Woohooo!! :D

När jag kommer hem ska jag fortsätta med att röja i rummet och sen blir det till att fixa amandas header också.
Det känns som att jag kommer ha hunnit med mycket idag när dagen är slut sen.

Ha det super!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0