Fjärilar i magen

Nu närmar sig allt med stormsteg!
Det börjar bli lite läskigt faktiskt!

Åker på läger på fredag.
I september kommer kenyanerna hit!
I slutet av september ska galan hållas!

Det är en massa planerande och jobb, men vet du vad det mer är?
K U L!!!!

Imorgon måste jag städa, börja packa, tvätta kläder, ha galamöte och träna. Hur ska jag hinna?
Funderar på att gå upp klockan 6 imorgon och tvätta innan galamötet, det är nog min enda chans för då kan jag städa medan tvätten går och då är jag nog klar tills galamötet och så tränar jag efter mötet med Tone och så ska jag hämta mina bilder på Crimson. Ja jag har beställt fler. (A)
När jag kommer hem ska jag laga middagen och jag fundrerar på att baka bullar att ha med på lägret också..
Sen ska jag plocka fram det jag ska ha med mig på lägret och torsdag måste jag packa det.
Jag vill hinna plugga körkortsteori och läsa min bok som är så beroendeframkallande också, men jag vet inte hur jag ska hinna! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0