Someone you don't know that makes you smile can make your day, or evening in this case

Vilken underbar tunnelbaneförare jag hade på väg hem ikväll från en-kvälls-jobbet.
"Nu stänger vi dörrarna så skynda er så att ni inte klämmer framdel eller bakdel!"
"Nu har vi kommit till Stockholms hjärta, Centralen!"
"Om någon undrar hur snabbt 15 km/h är, kan jag tala om att det är så här snabbt!"
Det var riktigt härligt och uppiggande, precis vad jag behövde en måndagskväll efter 4 timmars "terapi-arbete".
Jag vill bara säga tack, du piggade upp alla i den vagnen jag satt i!

Kommentarer
Postat av: Emma

Han lät ju underbar! Fler tåg och bussförare borde vara så!

2010-08-29 @ 22:48:06
URL: http://mispemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0