Tagen från min kära kusin

Vad är klockan nu: 23:13 - way too much att sitta framför datan när man börjar tidigt och har prov dagen efter..
Skola du går i: MediaGymnasiet (Glöm inte det stora G:t)
Ägodel du alltid bär med dig: Nycklar
Vad saknar du just nu: Att få fota i studion och om jag får formulera om frågan så saknar jag min kusin Emma.
Längtar till: Åh, det är flera saker, några som jag inte kan nämna än, men självklart imorgon kväll, lördag, söndag, måndag både längtar jag till och inte, tisdag, praktiken, våren, tunnare kläder, sommaren, ska jag fortsätta? :O
Nämn något som gjorde dig glad igår: Alex fick mig glad och att skratta ett antal gånger!
Det sista du sa högt: Godnatt
Det senaste någon sa till dig: Godnatt
Vad har du druckit idag: te och vatten
Vad var det senaste du åt: spagetti och korvstroganoff
Vad var det senaste du köpte: Sofis mode
Vad är det för väder hos dig nu: Enligt iGoogle är det -2, heltäckande moln, sydlig vind 2m/s och 100% luftfuktighet
Drömmer du mardrömmar: Nej det var ett tag sen sist, men sen har jag ju två drömfångare vid sängen som borde hjälpa något ;P
Favorit veckodag: Alla är bra på sitt sätt, måndag = nystart/ny vecka, tisdag = då känns det fortfarande som att man ska hinna med allt man ska göra hela veckan, onsdag = mitt i veckan även känd som lill-lördag + att jag har foto HEEEELA dagen, torsdag = dagen innan fredag, fredag = härlig "snart helgfeeling" hela dagen, lördag = ingen skola och man har ofta härliga planer, söndag = "vilodag" men också en dag som man brukar hinna plugga lite och känna sig duktig.
Vad gör dig glad: Vänner och att fota
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt men det skulle ju vara lite coolt om man kunde vara både och, eller hur?
Humör just nu: Neutralt, men i huvudet så ligger den här "du borde sova nu" - känslan
Favoritgodis: Choklaad och lakrits, gärna lakritschoklad som smakar något, smaskens! och popcorn om de hör hit!
Kläder just nu: Sovkläder bestående av flanellskjorta och långa stora mjuka byxor
Sommarplaner: Sommarjobb, urskogsresa? och semester
Morgon eller nattmänniska: Helt klart kväll och nattmänniska!
Vad älskar du mest: Att man kan känna känslor!
Vad hatar du mest: Tar ett citat från Amina: "Hata är ett så starkt ord"
Stjärntecken: Stenbock

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha stora G:t <3 hahaha

2010-02-05 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0