My week so far

Söndag:
Träffade Martina i Handen och kollade runt i alla affärerna, efter det åkte jag till Gubbängen för att äta middag och när jag var mätt och belåten åkte jag in till stan för att se Sherlock Holmes med kära Martina. Martina sov över hos mig också. Helt suuuuuuper!

Måndag:
Vi bakade scones till frukost och sedan var hon tvungen att åka till banken. Jag träffade Amina i stan och jag hittade jackan med henne så den införskaffades. Efter att ha kollat runt i lite affärer gick vi och fikade och pratade, jag kommer VERKLIGEN sakna den här bruden när hon ska gå på GUC nu. :(

Tisdag:
Jag satt hemma idag och kollade efter olika fotografer inför att jag ska söka APU-plats och jag bakade bullar.

Onsdag:
Jag åkte över med några av mina bullar till mormor och satt och fikade med henne och pratade. Sedan var det dags att bege sig vidare till Martina och jag kan inte säga att det var lätt att ta sig dit eftersom jag missade bussen och en buss inte kommer och jag halkar precis innnan jag är vid Martina där hon och Isak står och väntar på mig. Jag hjälpte henne lite med förberedelserna till tjejmiddagen, jag fick ett paket, en väldigt spännande bok! :D
Kvällen var hur mysig som helst, att få träffa människor som man inte har träffat på länge, det måste göras oftare! :D

Torsdag:
Ja idag ska jag iväg och bowla med Jessi, hur kul som helst ska det bli! Det var superlänge sedan vi sågs, jag tror att det var när vi träffades på bussen när jag skulle hem till Madde på hennes studentmottagning. Jag ser verkligen fram emot att få träffa henne. Suuuuuuper! :D
Ikväll ska jag hem till min kära kusin Emma på filmkväll, det ska bli kul, jag kommer verkligen sakna henne när hon åker. Men det ska jag försöka att inte tänka på nu! :)

Fredag:
Det blir nog en plugg och förberedelser-inför-APUn-dag. Det behövs just nu!


Liten söt flicka från Korogocho.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0