Sherlock Holmes och en Änglanalle

Sherlock Holmes är underbar! En typisk Ida film, där man får skratta, fundera och uppleva spänning, kan det bli bättre? :O ;D
Det var så kul att spendera en dag med bästaste Änglanalle också, jag har verkligen saknat henne under all den tid som vi inte har setts.
Vi gjorde scones till frukost idag, jag måste nog öva lite på det, men det har jag inget emot!

Snart ska jag in till stan och träffa Aminaaaaaaaa och Suzzzzzzi!! Fika, det gör man mycket på lov!
Funderar på att baka kanelbullar ikväll, vi har vrit sugna på det ganska länge här hemma och det blir ju aldrig ALDRIG bättre än när man gör det själv!

Jag ser fram emot heeeelaaa torsdagen! Det ska bli så kul!! :D
Hoppas du får en bra dag! :D

Kramar!!


Mitt nya halsband som jag har fått, släktklenod! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0