10 items or less

Kollar på filmen 10 items or less med Morgan Freeman i huvudrollen som "Han".
Jag tycker att filmen är riktigt mysig och Morgan är ju bara så bra, så skööön snubbe han verkar vara.
Bredvid mig nu står en halväten bit banan och kolapaj, inte helt fel! :D

Imorgon är det sista dagen på jobbet för mig, lite sorgligt känns det faktiskt, trots att jag bara varit där en vecka så trivs jag bra. Efter jobbet drar jag över till min kära kusin Emma som ÄNTLIGEN är hemma igen, och trots att hon har varit borta så länge så var det nästan som att hon bara hade varit borta en vecka när jag fick träffa henne igen. :)

Filmen gav mig en funderan:

10 items or less - saker som du är nöjd med i livet?
Jag har redan kommit på några :) But it's a secret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0