Gomorra

Hur många gånger har man inte varit på väg att skriva @hormail.com när man ska skriva @hotmail.com?
Jag har i alla fall lyckats många gånger. Kanske inte riktigt det som man vill ha som mailadress..
Träffade Moa idag för lite presentshoppande, när jag kom hem igen längtade min mage efter middag och jag kan säga att det var ett tag sedan nachochips smakade så gott som idag.
Efter middagen bestående av nachochips och buffalowings så bakade jag en banan och kolapaj som smakade smaskens och den avnjöts med vaniljglass.
Nu är det dock dags för mig att stänga av lilla datorn öppna min bok (Gomorra) för att sedan stänga ögonlocken och vakna upp klopckan 05:45 för nästa dags jobb.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0