Urskog!

Okej, nu har jag nästan packat klart, förutom de små sista grejorna som ska ner imorgon.
Jag är på 5e varvet av min nyinköpta och signerade skiva med Oskar Linnros! :D
Ipoden laddas förfullt, den kanske klarar några dagar på äventyr i alla fall (?) (A)
Jag bestämde mig för att lämna stövlarna hemma, det känns bra med tanke på hur klumpiga och hur sällan jag brukar använda dem. Nu hoppas jag bara att jag slipper gå i träsk i en vecka för då blir det inte så kul.

Jag var faktiskt i skolan idag, jobbade med projektarbetet för fullt. Det börjar bli riktigt spännande nu!
Lärarna undrade vad vi gjorde där, kanske inte så konstigt när vi slutade för 2 dagar sen.
Nej nu ska jag göra mig iordning, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0