M :)

Hur kommer det sig att man tappar kontakten med någon på grund av andra?
Är det inte upp till en själv vem man vill hålla kontakten med, andra bestämmer inte det!
Hur kunde det bli så här mellan oss?
Jag tänker tillbaka på när vi var mindre och umgicks så ofta, så knäppt det blev sen.
Fast vi har ju inte riktigt tappat kontakten, vi är uppdaterade om varandras liv med hjälp av t.ex. våra bloggar. Så nu får vi ta oss i kragen och ses snart, men det gör vi kanske, jag väntar bara på ditt svar.


BTW, eller nej jag vill inte använda det uttrycket, det gör juy alla just nu!
Jag säger det rakt ut istället: JAG VANN PÅ BOWLINGEN IGÅR!! :D
Det lät inte alls egoistiskt.

Nu måste jag börja göra mig iordning eftersom jag ska träffa Sara inne i stan sen.

Kram och bye!

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHA FAN VAD JAG GARVAR! åkte in på vår gata med pappa idag, DIN PAPPA KOLLADE SÅ SNETT!!!! :((( hahahaha



nemen alltså. man har lärt sig att inte ta åt sig. precis som att vi måste stå ut och passera kring våra föräldrars hat borde dom lära sig att passera runt vårt! tja, alltså de vi hatar, inte för att vi hatar varann...



BTW (!!!!passande), så brukar jag få flashbacks ibland, och då ser jag mig i ditt rum med den millånga korridoren framför, ochså håller jag din asfina barbie med blå lång klänning som jag ville ha så mycket! eller när jag ser på bilder när jag ligger på köksbordet och du sitter brevid på stolen och ler!

näe nu tycker jag nästan vi ska silvertejpa ihop kontakten med våra faderkakor och bli grannar igen! jag och pappa planerar ihop mitt nya rum där, mina initiativ, as always!!!



hahaha jag har skrivit ett inlägg om dig sådär i smyg... ska jag länka? jag väntar aldrig på svar, ska bara leta upp det...... 2 minuter senare och det är mat! DEN KOMMER. letar latero.



iaf, GO ON BOWLING.. jag är ringrostig men jag SKA klå dig C:

2010-03-05 @ 19:27:20
Postat av: Anonym

JAG HITTADE DEN! http://chimaka.blogg.se/2009/november/draft-nov-4-2009.html#comment

2010-03-05 @ 19:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0